Kom jij stagelopen bij de Natuur en Milieufederaties?

23 juli 2024

Kom jij stagelopen bij de Natuur en Milieufederaties?

Ben jij op zoek naar een leuke stage waarin je jouw creativiteit en passie voor natuur en duurzaamheid kwijt kunt? Dan hebben we goed nieuws! Bij De Natuur en Milieufederaties zijn we namelijk altijd op zoek naar creatief talent. Of je nu wil bijdragen aan communicatie, community management of contentcreatie, er is altijd een plek waar jouw talenten tot hun recht komen. Samen met je nieuwe collega’s draag je bij aan aan projecten die een positieve impact hebben op onze samenleving en omgeving. Bekijk hieronder de beschikbare stages en vind jouw perfecte match. Heb je vragen of wil je een open sollicitatie sturen? Neem dan gerust contact met ons op.

Stage Natuur en Milieufederaties

Stagiair Communicatie bij De Natuur en Milieufederaties

Zoek je een afwisselende stage in communicatie? Bij De Natuur en Milieufederaties krijg je de kans om ervaring op te doen in campagnes, social media, pers en meer. Je werkt mee aan projecten zoals de Nacht van de Nacht campagne en ondersteunt bij interviews en het creëren van communicatiemiddelen. Ideaal voor jou als je een creatieve hbo-student bent die goed kan schrijven en graag content maakt.

Stagiair Community- en Kennismanagement voor Boer&Buur met Natuur

Help mee aan de transitie naar duurzame landbouw bij Boer&Buur met Natuur. Bouw en faciliteer een community van boeren en buren, organiseer evenementen en lever een bijdrage aan het kennisplatform. Perfect als je interesse hebt in natuur en landbouw, graag zelfstandig werkt en betrokken wil zijn bij het creëren van een duurzame toekomst.

Stagiair Communicatie & Contentcreatie voor Boer&Buur met Natuur

Heb jij een passie voor natuur en landbouw en een vlotte pen? Bij Boer&Buur met Natuur werk je mee aan de communicatie over natuurinclusieve landbouw. Creëer content voor social media, nieuwsbrieven en websites, en deel de verhalen van boeren en buren. De perfecte stage voor een creatieve hbo-student die zelfstandig kan werken en al wat ervaring heeft met beeld en tekst (met natuurlijk nog genoeg ruimte om hierin te leren!).

Stagiair Contentcreatie voor Servicepunt Circulair

Ben jij een vintage-liefhebber met een talent voor design en schrijven? Bij het Servicepunt Circulair maak je inspirerende content om duurzaamheid te promoten. Creëer posts, filmpjes en verhalen voor social media en website, en help circulaire ondernemers in de spotlight te zetten. Perfect voor een creatieve hbo-student met affiniteit voor duurzaamheid.

Meer informatie

Wil je graag stage bij ons komen lopen, maar weet je nog niet welke stage het best bij je past? Heb je vragen over onze stages? Of wil je iets anders bespreken of gewoon alvast even kennis maken? Bel of mail dan gerust met Stephanie (vanaf 5 augustus i.v.m. vakantie) of Meeske (t/m 2 augustus i.v.m. vakantie). Zij vertellen je graag alles over jouw nieuwe werkplek, collega’s, leuke opdrachten en andere praktische zaken!